Salarisadministrateur met enige ervaring

By 17 augustus 2018Geen categorie

Uren
Minimaal 32 uur per week

Locatie
Capelle aan den IJssel

‘Een foutloze loonverwerking. Dat is mijn uitdaging!’

Elk begin van de nieuwe werkdag borrelt het. Ik heb er zin in! Er staan zo veel nieuwe dingen te gebeuren en het voelt goed om daar mee aan de slag te gaan.

Natuurlijk beginnen we de week met een weekstart. Daarin bespreken we de gebeurtenissen van de afgelopen week en het programma voor de komende week. Het is fijn om mijn werkzaamheden binnen het team te bespreken. Zo weten wij wat er speelt. Ook bij elkaar.

Mailbox

Ik beheer mijn eigen klantenportefeuille, maar kan altijd bij mijn collega’s terecht voor vragen. Ik vind het belangrijk mijn klanten zo goed mogelijk te helpen en elke maand de lonen tijdig te verwerken. Ik check heel regelmatig mijn mailbox, wat komt er allemaal binnen? Zeker op de 21e van de maand gonst het van de drukte op onze afdeling!

Loket.nl

Ik zie dat een van mijn klanten zelf mutaties in het systeem heeft ingevoerd. Dat is één van de mogelijkheden van het  salarispakket Loket.nl waarmee wij werken. Ik moedig klanten ook altijd aan om van die optie gebruik te maken, want dat is efficiënt en bespaart kosten. Een andere klant heeft een vraag over het betalen van de lunch voor zijn werknemers. Hij wil weten aan welke regels hij zich moet houden en wat dit gaat kosten. En hij vraagt zich af of dit misschien invloed heeft op de werkkostenregeling. Reden genoeg om met elkaar te sparren over hoe het nou precies zit.

Woon-werk kilometers

Weer een andere klant heeft een vraag over het verwerken van de gegevens van een nieuwe werknemer. Vooral omdat deze werknemer vrij ver van zijn werk woont. Ik leg het traject zo duidelijk mogelijk uit en verstrek aanvullende informatie over de vergoeding voor woon-werk kilometers. Goed contact met klanten vind ik niet alleen leuk, maar ook het allerbelangrijkst in mijn werk.

Over FACET Personeelsdiensten

Ons team bestaat op dit moment uit vijf enthousiaste medewerkers. Met elkaar verwerken wij ruim 50.000 loonstroken per jaar en dit aantal blijft groeien. Dat is dan ook de reden dat wij op zoek zijn naar een nieuwe collega die al enige ervaring op het gebied van de salarisadministratie heeft.

In jouw rol:

  • Verzorg je nauwkeurig de salarisadministratie van onze klanten;
  • Ben je op de hoogte van relevante wet- en regelgeving;
  • Fungeer je als vraagbaak voor klanten en collega’s;
  • Schakel je gemakkelijk tussen verschillende cao’s;
  • Ondersteun je klanten bij automatiseringsprocessen;
  • Geef je gevraagd en ongevraagd advies over loongerelateerde vraagstukken.

Heb jij minimaal 1 jaar ervaring in het voeren van de salarisadministratie? En zie jij bovengenoemde rol als een uitdaging? Stuur dan je CV met motivatie naar personeel@facet-accountants.nl.

Wie zijn wij?

Ons Team Personeelsdiensten werkt voor klanten in het midden- en kleinbedrijf die qua type en grootte enorm van elkaar verschillen. Dat maakt ons werk ook zo afwisselend. Voor al deze klanten verzorgen wij de loonadministratie en geven wij advies op het gebied van personeelszaken. Ons doel is om voor onze klantenkring de ‘basis’ op orde te hebben. Met andere woorden: wij willen voor elke klant een goede, efficiënte salarisadministratie voeren en waarbij we het daarbij behorende pakket Loket.nl optimaal benutten.

Informatie

Meer informatie over FACET Personeelsdiensten vind je op www.facet-accountants.nl/personeelsdiensten-2018

Voor vragen kun je contact opnemen met Ellen Dekker via 010-4526144.

Om deze website optimaal te benutten maken wij gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op "cookies toestaan" om u de best mogelijke ervaring te bieden. Als u op "Accepteren" klikt, stemt u daarmee in. Lees hier onze Privacy verklaring

Sluit informatie