Salarisadministrateur met enige ervaring

By 1 november 2018Geen categorie

Uren
Minimaal 32 uur per week

Locatie
Capelle aan den IJssel

‘Een foutloze loonverwerking. Dat is mijn uitdaging!’

Elk ochtend borrelt het, ik heb zin in een nieuwe werkdag! Er staan zo veel dingen te gebeuren en het is een uitdaging om daar deel van uit te maken.

Op maandag beginnen we met onze weekstart en bespreken we de gebeurtenissen van de afgelopen week en het programma voor de komende week. Het is fijn om mijn taken met de overige teamleden te bespreken. Zo weten wij wat er bij elkaar speelt.

Ik beheer mijn eigen klantenportefeuille, maar kan met mijn vragen altijd terecht bij mijn collega’s.  Ik vind het belangrijk dat ik mijn klanten zo goed mogelijk kan helpen en dat ik elke maand de lonen tijdig verwerk.

Ik check mijn mailbox, wat komt er allemaal binnen? Het is de 21e van de maand, dat betekent drukte op de afdeling! Mijn klant heeft zelf mutaties in het systeem ingevoerd. Dat kan namelijk in het salarispakket Loket.nl waarmee wij werken. Ik motiveer mijn klanten om die mogelijkheid te benutten, want niemand zit te wachten op dubbel werk. Onze klant heeft nog wel een vraag. Hij wil de lunch gaan verzorgen voor zijn werknemers, maar wil graag weten aan welke regels hij zich dan moeten houden en welke kosten dat met zich mee brengt. Hij weet dat dit besluit invloed kan hebben op de werkkostenregeling, maar hoe het nou precies zit…? Daarover wil hij graag met mij sparren.

Een andere klant heeft een vraag over de manier waarop een nieuwe werknemer in het systeem verwerkt moet worden. Dat leg ik natuurlijk zo duidelijk mogelijk uit. En omdat deze nieuwe werknemer een flink eind moet reizen om bij zijn nieuwe werkgever te komen, geef ik deze klant gelijk wat extra informatie over het vergoeden van woon-werk kilometers. Een goed klantcontact vind ik heel leuk, maar ook heel belangrijk!

Met ons vijfkoppige team verwerken wij ruim 50.000 loonstroken per jaar en dit aantal blijft groeien. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe collega met enige ervaring op het gebied van de salarisadministratie.

In jouw rol:

  • Verzorg je nauwkeurig de salarisadministratie van onze klanten
  • Ben je op de hoogte van relevante wet- en regelgeving
  • Fungeer je als vraagbaak voor klanten en collega’s
  • Schakel je gemakkelijk tussen de verschillende cao’s
  • Bied je ondersteuning bij automatiseringsprocessen
  • Geef je gevraagd en ongevraagd advies over loongerelateerde vraagstukken

Heb jij minimaal één jaar ervaring in het voeren van de salarisadministratie? En zie jij bovengenoemde rol als een uitdaging? Stuur dan je CV met motivatie naar personeel@facet-accountants.nl.

Wie zijn wij?
FACET Personeelsdiensten werkt voor verschillende klanten qua type en grootte in het midden- en kleinbedrijf. Voor deze klanten verzorgen wij de loonadministratie en geven wij advies op het gebied van personele zaken. Ons doel is om voor onze klanten de ‘basis’ op orde te hebben. Dit betekent bijvoorbeeld dat we voor elke klant een goede, efficiënte salarisadministratie voeren waarbij we het daarbij behorende pakket Loket optimaal inzetten.

Meer informatie over FACET Personeelsdiensten vind je op: www.facetaccountants.nl/personeelsdiensten-2018

Voor vragen kun je contact opnemen met Ellen Dekker via telefoonnummer: 010-4526144.

Om deze website optimaal te benutten maken wij gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op "cookies toestaan" om u de best mogelijke ervaring te bieden. Als u op "Accepteren" klikt, stemt u daarmee in. Lees hier onze Privacy verklaring

Sluit informatie